zondag 14 juni 2015

Resultaat edge-sessie.....

"Hallo Masto, lang geleden, maar dat wil niet zeggen dat ik hier stil heb gezeten. Hier het resultaat van een langdurige edge-sessie, waarbij ik mijzelf heerlijk glimmend van het glijmiddel naar een hoogtepunt help. Dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden... Want zien masturberen doet masturberen... Geile groet, J"

Hierbij twee screenshots en het masturbatiefilmpje, zodat we er allemaal van kunnen genieten! Want, zoals J. schrijft: "Zien masturberen doet masturberen....." en Masto kan hem daar geen ongelijk in geven en doet heel graag mee!.....

3 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar. Ik ben zelf ook van het edgen en inderdaad als ik dit zie dan wil zelf ook masturberen. Wat een leuke blog is dit toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een spuit festijn zeg, super hoor, mega lul.

    BeantwoordenVerwijderen