zondag 16 maart 2014

Red......

"Dit keer geen “hulpstukken”, gewoon slipje (rood slipje, vandaar de naam Red.....) naar beneden en een prikkelend filmpje doet de rest. De ontlading was trouwens lekker intens. En nu ik het filmpje opnieuw bekijk, krijg ik er weer een harde plasser van. Als het jullie ook wat doet, lees ik het hier graag bij de opmerkingen. Nog leuker zou ik het vinden als jij hier een filmpje plaatst waarbij je masturbeert op dit filmpje! Ik ben benieuwd! Enjoy! Jasohn."

Het oorspronkelijke filmpje heeft Masto ingekort om ruimte te besparen voor zijn blog. Zodat er zoveel mogelijk plaats overblijft voor nog meer lekkers...... Dat lekkers mag je sturen naar mijn mailadres: masto6tig@gmail.com maar moet wel eerlijk van jezelf zijn natuurlijk!.......

4 opmerkingen:

  1. heerlijk om naar te kijken met mijn eigen pik in mijn hand... Je dikke klodders sperma zien er smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk om je intensief en schaamteloos te zien masturberen met je harde kale pik en dan te zien klaarkomen met een grote hoeveelheid zaad. Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben er door naar kijken snoeihard klaar gekomen foto's volgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou heerlijk zijn Anoniem! Masto kijkt met geile verlangens naar jouw foto's uit! Zien komen doet komen......

      Verwijderen