woensdag 5 februari 2014

Postbode-elastiek......


De veelzijdigheid van postbode-elastieken. Hier zie je een geil experiment van Masto. Om te beginnen heb je zes elastieken en een harpsluiting of een ring nodig. Drie elastieken rechts en drie links voor een mooie gelijkmatige spanning. Met deze outfit kun je heerlijk thuis rondlopen of zitten. Trek je sokken er over aan en een niet te strakke bovenbroek en je kunt er ook mee naar buiten zonder dat iemand het merkt. Je kunt de trek aan je balzak goed regelen door meer of minder elastieken te gebruiken. Probeer het eens en maak ook eens een foto, zodat we met z'n allen kunnen genieten, want het is een 'spannend' gezicht en bovenal gevoel......!

6 opmerkingen:

  1. lekker!! heeft u al geprobeerd om gewichten aan de elastieken te hangen en te laten bungelen?
    ik ben aan het experimenteren met een binnenband ik doe deze over me lul naar achter tussen de billen en laat hem weer naar voor lopen en zet deze met waskrijper vast. als ik die heb gedaan blaas ik de band met een fietspompje op om de boel lekker op spaning te krijgen wat lekkere tinteling in de ballen geeft en lekker trekt tussen de billen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag anoniem,
      Wat een mooie omschrijving hoe u experimenteert. Als het niet te veel gevraagd is, durft u er een foto van te maken? Zodat we met z'n allen kunnen zien hoe geil dat is en eventueel na kunnen maken.
      Mijn mailadres is: masto6tig@gmail.com
      Opwindende groet van Masto

      Verwijderen
  2. Hallo Masto, Is dat de ring die in uw zuster haar kut heeft gezeten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, Dit is inderdaad die ring. Ik draag deze met veel geilplezier. Het is een perfecte ring die heerlijk blijft zitten. Een aanrader, alleen jammer dat de ring zo duur is.

      Verwijderen
  3. Wat een super idee. Ik ga er ook mee aan de slag. Lijkt mij heel opwindend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En vergeet niet een lekkere foto voor mijn (ons) blog te maken!
      Zodat we allemaal kunnen zien hoe geil het je staat.
      E-mail: masto6tig@gmail.com

      Verwijderen