donderdag 25 augustus 2011

Ringen "instructie" film......

Onderstaand filmpje wil ik mijn volgers niet onthouden. Hier is zo prachtig en vooral erg geill op te zien hoe Dingeling het ijzerwerk van zijn genotsmakker afhaalt en het er vervolgens weer omdoet! Dingeling schreef me het volgende:

Beste Masto,
Speciaal voor jou heb ik een filmpje gemaakt waarop te zien is hoe ik de ringen om m'n zak en lul bevestig. Eerst haal ik ze eraf en daarna doe ik er ze er weer om. Voor de gelegenheid doe ik er een extra aantal bij.
Weet je dat de ringen totaal 750 gram wegen?
Als ik er vijf aan heb loop ik met een pond aan m'n zak! Heerlijk!
Ik kan er nu langdurig mee rondlopen maar dat heeft wel enige tijd gekost! Geniet nu maar even.

Geile groet, Dingeling.


1 opmerking:

  1. Wow ate gaaf zoveel ringen om je ballen mooi gezicht man. Wil je dat eens bij mij doen?

    BeantwoordenVerwijderen